Klachten Petplan

Klachten

Bent u niet tevreden zijn over onze dienstverlening, laat het ons dan weten!

Bij Petplan vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening, laat het ons dan weten. U kunt ons altijd bellen.
Wilt u schriftelijk uw klacht indienen? Volg dan onderstaande klachtenprocedure:

1. Schriftelijke klacht

Wij ontvangen uw klacht graag schriftelijk op het volgende adres:
Petplan Nederland
T.a.v. Directie Petplan
Postbus 23
1462 ZG Middenbeemster

2. Klachtafhandeling

Na ontvangst van uw klacht nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op en proberen de klacht samen met u op te lossen. (Wij streven er naar uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen).

3. Nog steeds ontevreden?

Mocht uw klacht door onze directie niet naar tevredenheid zijn opgelost dan kunt u contact opnemen met de Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Kifid: www.Kifid.nl
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93560
2509 AN DEN HAAG

Ieder-huisdier-verdient-Petplan